بانویی از جنس خورشیدتابان

سلام دیشب ساعت12رسیدیم سفر فوق العاده ای بودخدادوشکر روزقبلش اخبار اعلام بارندگی شدید همراه سیل وحتی برف پاییزی هم کرد! ماهم ترسیدیم نتونیم همه جاروبریم و بمونیم توویلا...بااین وجود مجهزرفتیم صبح که راه افتادیم صبحانه مارال نوش جان کردیم عالیییی بود ب تمام معنا 1ظهرجاده چالوس بودیم....تابرسیم ویلا شب بود شب بارون بارید وصبح که بیدادشدیم شبنم بودکه توی صورت میزد وهوای پاییزی وعالی گفتیم هواخوبه بریم تلکابین....برای ناهاربرگشتیم ویلا بدازخواب رفتیم بازار دوشنبه هوای نیمه ابری بود ورفتیم دریا عشق بود به تمام معنااااا بدش سرمزارحبیب و.... یه روز رفتیم ق بانویی از جنس خورشیدتابان...ادامه مطلب
ما را در سایت بانویی از جنس خورشیدتابان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : eshgh13673a بازدید : 50 تاريخ : دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت: 10:04

از همین تریبون باجیغ ودست وهورا عرض کنم که...

سفری در راه است،کوله باری بر دوش

انشالله فرداصبح به سمت شمال میریم

ما را در سایت بانویی از جنس خورشیدتابان دنبال می کنید

برچسب : سفرجل,سفر,سفره عقد,سفر التكوين,سفر المزامير,سفر الرؤيا,سفر الامثال,سفر به گرجستان,سفر به ارمنستان,سفر الحوالي, نویسنده : eshgh13673a بازدید : 59 تاريخ : جمعه 23 مهر 1395 ساعت: 13:39

امروز سربازی آقایی تموم شد خداروشکر

21ماه تحمل چیز کمی نبود....

خودم هنوز باورم نشده ینی هنوز به روال قبل عادت دارم همش فکرمیکنم شوهری شیفته

امشب سور خونه مادرشوهر به همین مناسبت

ما را در سایت بانویی از جنس خورشیدتابان دنبال می کنید

برچسب : پایانه,پایان نامه,پایانه ها,پایان,پایانه بیهقی,پایانه غرب,پایان کارتن خوابی,پایان رافت,پایان نامه ارشد,پایان دنیا, نویسنده : eshgh13673a بازدید : 34 تاريخ : جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 5:12

امروز سومین سالگرد عقد منو عشقمه 3سال در کنار هم بودیم...توی بهترین و سخت ترین شرایط  اصلا اینا مهم نیس مهم چنین روزی بود که من شدم خانوم آقامون اونروز این موقع همه اومده بودن خونمون و  نون و پنیرای سر عقدمو میپیچیدیم منم ساعت12 خواهرشوهرم و اقایی اومدن بردنم آرایشگاه اقایی گفت ناهار برات بیارم؟از من انکار از اقایی اصرار تا اخر گفتم اگه خاستم خبرمیدم توی ارایشگاه خانم ارایشگر برای خودشون غذاسفارش داد ب منم گفتن میخوری گفتم بله خلاصه اخر بار یه کبابی زدم بر بدن اون روز ساعت4 شوهری اومد دنبالم...دختر خاله و اجی و جاری اومده بودن بدرقه من و اقایی پیش به سو بانویی از جنس خورشیدتابان...ادامه مطلب

برچسب : سالگرد عقدمون مبارک,سالگرد عقدمون,اولین سالگرد عقدمون,واسه سالگرد عقدمون چی بخرم,امروز سالگرد عقدمونه,تبریک سالگرد عقدمون,برای سالگرد عقدمون چیکار کنم, نویسنده : eshgh13673a بازدید : 35 تاريخ : دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 3:08

امروز امتحان کتبی کلاس خیاطیمو دادم امیدوارم بانمره بالاقبول بشم و پیش به سوی امتحان عملیییییش

+49روز دیگه ...

ما را در سایت بانویی از جنس خورشیدتابان دنبال می کنید

برچسب : روز شماری تولد,روز شماری,روز شماری محرم,روز شماری کنکور95,روز شماری تا محرم,روز شماری تا المپیک,روز شماری عید نوروز,روز شماری gta v,روز شماری ماه محرم,روز شماری لاتاری 2016, نویسنده : eshgh13673a بازدید : 48 تاريخ : چهارشنبه 17 شهريور 1395 ساعت: 18:09

بهترین خبراینکه 7روز از روزشماریمون کم شد:)

+34روزدیگه...؛)

ما را در سایت بانویی از جنس خورشیدتابان دنبال می کنید

برچسب : خبر خوب,خبر خوب امروز,تعبیرخواب خبرخوب,خبرخوب برای فرهنگیان,خبرخوب روز,سایت خبرخوب,یک خبرخوب, نویسنده : eshgh13673a بازدید : 42 تاريخ : چهارشنبه 17 شهريور 1395 ساعت: 18:09

سلام خوبین؟

علت بیداربونم این موقع شب برای اینکه تازه ازعروسی برگشتیم

خانومچی گلمم عروسیشوتبریک میگم.

سرفرصت میام  یچیزایی گفتنی دارم.؛)

+24روز دیگه

ما را در سایت بانویی از جنس خورشیدتابان دنبال می کنید

برچسب : ؛, ,cdn top4top net,d_939ef7df8f0 mp4,؛ facebook,؛ پورعطایی,؛, ,images lakii com,images,aug11,rawaee3_capsule,20 mp3,؛ youtube,؛, vahid,majidi ir,mobile,age,؛, ,www almawk3 com,test,؛, ,cdn top4top net,d_2efd220f080 mp3,؛ أ,؛, ,t co,dmke8igz, نویسنده : eshgh13673a بازدید : 28 تاريخ : چهارشنبه 17 شهريور 1395 ساعت: 18:09